אין צמחים בסל
מוצרים שתבחר יוצגו כאן

איך מזמינים דרך האתר?

- פשוט יוצאים לסיור בקטלוג ההזמנות ובוחרים את המוצרים שברצונכם לרכוש.

- בכל עמוד מוצר, בחרו כמות וצבעים והוסיפו הערות במידת הצורך.

- לאחר מכן הקישו על "הוסף לסל קניות" ובחרו אם ברצונכם להמשיך בקניות או לגשת לקופה.

- לא בטוחים על מוצר מסויים? צריכים עוד יעוץ? ניתן להוסיף הערה ליד כל מוצר או בסוף ההזמנה.

- הזמנתכם נשלחת אלינו באופן מידי. לאחר שבדקנו שהכל ברור והפרטים נכונים, ניצור עמכם קשר,

  נעדכן לגבי מלאי וצבעים זמינים, ונבצע תשלום טלפוני.

 

איפה אנחנו נמצאים ומה שעות הפתיחה שלנו?

 

סניף שוק הכרמל

📍 דניאל 27

⏰ א'-ה' 8:00-19:00, ו' 8:00-17:00

 

סניף דיזנגוף סנטר

📍 קינג ג'ורג' 55

⏰ א'-ה' 9:00-19:00, ו' 9:00-16:30

 

📞 035163707

שלוחה 3 - סניף שוק הכרמל

שלוחה 4 - סניף דיזנגוף סנטר

 

 

 

לאן אנחנו עושים משלוחים ומה עלות המשלוח?

אנחנו עושים משלוחים לתל אביב וסביבה.

מגיעים גם להרצליה, פתח תיקווה, ראשון לציון וחולון.

בקרוב אנחנו מרחבים אזורי המשלוחים.

 

מחיר המשלוח משתנה בהתאם למרחק ומשקל ההזמנה.

משלוח שכן - באזורי שוק הכרמל ודיזנגוף סנטר, החל מ25 שח ומשתנה בהתאם למשקל.

ת"א - החל מ-40 שח

ר"ג - החל מ-45 שח

גבעתיים החל מ-45 שח

חולון - החל מ-50 שח

בת ים - החל מ-50 שח

הרצליה - החל מ-65 שח

פתח תיקווה - החל מ-65 שח

ראשון לציון - החל מ-65 שח

 

מעל 2 קומות ללא מעלית - תוספת של 5שח לקומה

מה לעשות אם אני רוצה לשלוח מתנה?

תבצעו הזמנה באתר ותיצרו איתנו כשר:

- דרך פייסבוק או אינסטגרם

- דרך הטלפון 035163707

תעדכנו אותנו באיזה יום המתנה צריכה להגיע ואנחנו נדאג שזה יקרה.

מה עושים אם מקבל המשלוח אינו בבית?

- כל המשלוחים מתואמים מראש לפני יציאת השליח

- במידה וניתן, ישאיר השליח את ההזמנה בכניסה לבית הלקוח בתאום עמו.

- במידה ולא יהיה מענה, המשלוח יחזור למשתלה ויתואם משלוח חדש מול הלקוח.

  משלוח נוסף יחויב בתשלום.

מה קורה אם המוצר אזל מהמלאי?

- מלאי המוצרים באתר מתעדכן באופן שותף. אך עם זאת תמיד יכול להיות שמוצר שאזל לא עודכן באתר. 

- לאחר שתמלאו את עגלת הקניות בכל טוב, ניצור אתכם קשר ונעדכן אתכם לגבי המלאי הקיים.

- במידה ומוצר או צבע חסרים, נמליץ לכם על חלופות או נבצע את המשלוח כאשר המוצר יחזור למלאי.

- אנו נעשה את כל המאמץ לספק את המבוקש בהקדם.

מהם התנאים לאישור וקבלת הזמנה?

- מלאי הצמחים מתעדכן ומשתנה כל הזמן. לכן, עם סיום ההזמנה היא תישלח אלינו ואנו נאשר אותה בהתאם למלאי הקיים בפועל.

- כמו כן, חשוב למלא פרטים נכונים ולקבל את תקנון ההזמנה מהאתר. במעמד התשלום, תדרשו לציין פרטים מלאים של בעל הכרטיס.

- ההזמנה מאושרת סופית, בתום שיחה עם הנציג וביצוע התשלום בפועל.

תוך כמה זמן מגיע משלוח?

- הזמנות אשר אומתו מול הלקוח וחויבו, ניתנות לאיסוף לאחר 3 שעות מרגע ביצוע התשלום.

- מרגע ביצוע הזמנה , נציגים שלנו יחזרו אליכם בין 4-6 ימי עסקים (לא כולל שישי ושבת) 

- לאחר שסגרנו את ההזמנה משלוח יגיע באותו היום. 

- הזמנה שבוצעה בשעות הערב תגיע יום למחרת.

- במידה וחלק מהמוצרים אינם קיימים במלאי, יקבע עם הלקוח מועד קבלה סופי בשיחה הטלפונית.