fbpx

אין צמחים בסל
מוצרים שתבחר יוצגו כאן

איך מזמינים דרך האתר?

- פשוט יוצאים לסיור בקטלוג ההזמנות ובוחרים את המוצרים שברצונכם לרכוש.

- בכל עמוד מוצר, בחרו כמות וצבעים והוסיפו הערות במידת הצורך.

- לאחר מכן הקישו על "הוסף לסל קניות" ובחרו אם ברצונכם להמשיך בקניות או לגשת לקופה.

- לא בטוחים על מוצר מסויים? צריכים עוד יעוץ? ניתן להוסיף הערה ליד כל מוצר או בסוף ההזמנה.

- הזמנתכם נשלחת אלינו באופן מידי. לאחר שבדקנו שהכל ברור והפרטים נכונים, ניצור עמכם קשר,

  נעדכן לגבי מלאי וצבעים זמינים, ונבצע תשלום טלפוני.

 

איפה אנחנו נמצאים ומה שעות הפתיחה שלנו?

 

סניף שוק הכרמל

📍 דניאל 27

⏰ א'-ה' 8:00-19:00, ו' 8:00-17:00

 

סניף דיזנגוף סנטר

📍 קינג ג'ורג' 55

⏰ א'-ה' 9:00-19:00, ו' 9:00-16:30

 

📞 035163707

שלוחה 3 - סניף שוק הכרמל

שלוחה 4 - סניף דיזנגוף סנטר

 

📗 WhatsApp

058-5163707

 

 

 

 

האם אני יכול לבצע איסוף עצמי?

בוודאי!

ניתן לציין שהמשלוח באיסוף עצמי מאחד מהסניפים שלנו.

במידה וכל המוצרים קיימים במלאי יהיה ניתן לאסוף את ההזמנה לאחר 3 שעות מעט ביצוע התשלום מול אחד מנציגנו.

לאן אתם שולחים מחוץ לת"א ומה העלויות?

דרום עד ראשל"צ, מזרח עד פ"ת, צפון עד רעננה
מוזמנים לשאול אותנו לגבי ערים אחרות.

 

מה תהיה עלות המשלוח?

גבעתיים-ר"ג: 40 ש"ח
ב"ב, חולון, בת-ים: 45 ש"ח
פ"ת, ראשל"צ, הרצליה: 55 ש"ח
כ"ס, רעננה: 65 ש"ח

 

עלות משלוח עלולה להשתנות בהתאם למשקל ו/או כמות שקי תערובת שתילה, עיר.
**ראו שאלה בנושא עלויות ותוספות / דמי משלוח.

מה לעשות אם אני רוצה לשלוח מתנה?

אנחנו נדאג לארוז את המשלוח למתנה.
חשוב לנו לשמור על איכות הסביבה ולכן אנחנו משתמשים במוצרים מתכלים וניתנים למחזור.

רוצים להוסיף ברכה?
בשמחה!!!
אתם יכולים להוסיף אותה בהערות של המוצר הנשלח או לשלוח לנו בוואצאפ לאחר שיצרנו אתכם קשר במספר:
058-5163707

מה עושים אם מקבל המשלוח אינו בבית?

- כל המשלוחים מתואמים מראש לפני יציאת השליח

- במידה וניתן, ישאיר השליח את ההזמנה בכניסה לבית הלקוח בתאום עמו.

- במידה ולא יהיה מענה, המשלוח יחזור למשתלה ויתואם משלוח חדש מול הלקוח.

  משלוח נוסף יחויב בתשלום.

מה עלות המשלוחים בת"א?

משלוח סטנדרטי: 35 ש"ח
משלוח שכנים: 20 ש"ח

 

מה מוגדר כמשלוח שכנים?
ברדיוס 500 מטר מאחד הסניפים

 

הגעתי ל-350 ש"ח מה עכשיו?
*המשלוח חינם בת"א

 

עלות משלוח עלולה להשתנות בהתאם למשקל ו/או כמות שקי תערובת שתילה, עיר.
**ראו שאלה בנושא עלויות ותוספות / דמי משלוח.

מה קורה אם המוצר אזל מהמלאי?

- מלאי המוצרים באתר מתעדכן באופן שותף. אך עם זאת תמיד יכול להיות שמוצר שאזל לא עודכן באתר. 

- לאחר שתמלאו את עגלת הקניות בכל טוב, ניצור אתכם קשר ונעדכן אתכם לגבי המלאי הקיים.

- במידה ומוצר או צבע חסרים, נמליץ לכם על חלופות או נבצע את המשלוח כאשר המוצר יחזור למלאי.

- אנו נעשה את כל המאמץ לספק את המבוקש בהקדם.

מהם התנאים לאישור וקבלת הזמנה?

- מלאי הצמחים מתעדכן ומשתנה כל הזמן. לכן, עם סיום ההזמנה היא תישלח אלינו ואנו נאשר אותה בהתאם למלאי הקיים בפועל.

- כמו כן, חשוב למלא פרטים נכונים ולקבל את תקנון ההזמנה מהאתר. במעמד התשלום, תדרשו לציין פרטים מלאים של בעל הכרטיס.

- ההזמנה מאושרת סופית, בתום שיחה עם הנציג וביצוע התשלום בפועל.

עלויות ותוספות על תערובות שתילה ומשקל כבד

משלוח שקי תערובת שתילה:

עד שק 1 ללא עלות
תוספת 5 ש"ח על כל שק נוסף
תוספת 5 ש"ח על כל שק מעל לקומה 2 ללא מעלית.

לדוגמא: 3 שקי תערובת שתילה לקומה 3 בת"א יהיו בתוספת של 20 ש"ח לדמי המשלוח 

 

מה הם תערובות שתילה?

אדמה/ טוף.

 

*העלויות זהות לכלים גדולים לקוטר 40 ומעלה.

 

שאלות לגבי כלי שתילה

 

אני לא יודע אם הכלי מתאים לצמח?

אל תדאגו אנחנו נחזור אליכם ונעזור לכם להתאים/ לשנות/ להוסיף/ לשתול מוצרים.


איך אני בוחר צבע?

ניתן לבחור צבע של המוצר בקטגורית צבע בדף המוצר.

 

אני רוצה שהצמח יגיע שתול

איך אנחנו אוהבים לשתול!!!
בשמחה ציינו בהערות של המוצר שאתם רוצים לשתול אותו בכלי הנבחר או שתגידו לנו בשיחה :).

 

תוך כמה זמן מגיע משלוח?

זמן אספקה מוערך עד 2 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה.

שימו לב כי תשלום העסקה מתבצע טלפונית ע"י אחד מנציגנו שרואים את הזמנתכם עם שליחתה ועושים הכל כדי לחזור בהקדם.

אין צורך להתקשר אלינו אנחנו כבר נחזור אליכם לביצוע התשלום ותיאום המשלוח.