אין צמחים בסל
מוצרים שתבחר יוצגו כאן

איך מזמינים דרך האתר?

- פשוט יוצאים לסיור בקטלוג ההזמנות ובוחרים את המוצרים שברצונכם לרכוש.

- בכל עמוד מוצר, בחרו כמות וצבעים והוסיפו הערות במידת הצורך.

- לאחר מכן הקישו על "הוסף לסל קניות" ובחרו אם ברצונכם להמשיך בקניות או לגשת לקופה.

- לא בטוחים על מוצר מסויים? צריכים עוד יעוץ? ניתן להוסיף הערה ליד כל מוצר או בסוף ההזמנה.

- הזמנתכם נשלחת אלינו באופן מידי. לאחר שבדקנו שהכל ברור והפרטים נכונים, ניצור עמכם קשר,

  נעדכן לגבי מלאי וצבעים זמינים, ונבצע תשלום טלפוני.

 

מה עושים אם מקבל המשלוח אינו בבית?

- כל המשלוחים מתואמים מראש לפני יציאת השליח

- במידה וניתן, ישאיר השליח את ההזמנה בכניסה לבית הלקוח בתאום עמו.

- במידה ולא יהיה מענה, המשלוח יחזור למשתלה ויתואם משלוח חדש מול הלקוח.

  משלוח נוסף יחויב בתשלום.

מה קורה אם המוצר אזל מהמלאי?

- מלאי המוצרים באתר מתעדכן באופן שותף. אך עם זאת תמיד יכול להיות שמוצר שאזל לא עודכן באתר. 

- לאחר שתמלאו את עגלת הקניות בכל טוב, ניצור אתכם קשר ונעדכן אתכם לגבי המלאי הקיים.

- במידה ומוצר או צבע חסר, נמליץ לכם על חלופות או נבצעה את המשלוח כאשר המוצר יחזור למלאי.

- אנו נעשה את כל המאמץ לספק את המבוקש בהקדם.

מהם התנאים לאישור וקבלת הזמנה?

- מלאי הצמחים מתעדכן ומשתנה כל הזמן. לכן, עם סיום ההזמנה היא תישלח אלינו ואנו נאשר אותה בהתאם למלאי הקיים בפועל.

- כמו כן, חשוב למלא פרטים נכונים ולקבל את תקנון ההזמנה מהאתר. במעמד התשלום, תדרשו לציין פרטים מלאים של בעל הכרטיס.

- ההזמנה מאושרת סופית, בתום שיחה עם הנציג וביצוע התשלום בפועל.

מתי אקבל את ההזמנה?

- הזמנות אשר אומות מול הלקוח וחויבו, ניתנות לאיסוף לאחר 3 שעות מרגע ביצוע התשלום.

- משלוחים יתבצעו בתאום עם הלקוח עד 3 ימי עסקים מרגע האימות וביצוע התשלום.

- במידה וחלק מהמוצרים אינם קיימים במלאי, יקבע עם הלקוח מועד קבלה סופי בשיחה הטלפונית.